Wij werken hard aan het opbouwen van mooie relaties met onze klanten. Klanten die wij dus partners noemen. Want dat is hoe wij werken!
"Door de mystery employees van de Gastvrijheidscoach hebben we een heel goed inzicht gekregen in het huidige onboarding proces. Wij zijn direct met de coaches aan de slag gegaan om dit te verbeteren. Dit heeft geresulteerd in minder verloop en een hogere productiviteit per medewerker."
"Ik doe dit werk al 20 jaar maar dit is voor het eerst dat ik bij een training denk: Daar kan ik écht iets mee!"
"We zijn gestart met een bescheiden traject bij de Gastvrijheidscoach om de gastvrijheid te verhogen. Inmiddels zijn zij vaste partner als het gaat om de ontwikkeling van onze medewerkers"
"De Gastvrijheidscoach denkt echt met ons mee en kijkt verder dan alleen eigen vakgebied. Onlangs heeft onze coach voor het maken van onze nieuwe kaart onderhandeld met de leveranciers. Hiermee heeft hij kortingen en benefits bedongen die we zelf nooit voor elkaar zouden krijgen"
Met een breed pakket aan producten en diensten stellen wij samen met jou een traject samen dat wel werkt. Jouw eigen gastvrijheidsformule. Wij selecteren precies dat wat bij jouw situatie, jouw zaak en jouw budget past.
Ontwikkeling van medewerkers is het nieuwe goud. Medewerkers maken het verschil in iedere organisatie.
Verbinden, kennis delen, oprechte aandacht, samenwerken, ontwikkelen. Dat zijn een aantal kernwaarden waar we telkens aan refereren als we weer een nieuw traject of project in gaan.
Copyright 2021 Gastvrijheidscoach Surlinio